kväller..

Vi är helt faschinerade av att vår lilla tös somnar såå bra.. Som att vända på en 5:a. lovely!
ÄLSKAR 5 min metoden.. som man kan säga att vi sluppit egentligen, eftersom hon somnar såå fort och bra..

Hade Meyas mormor och morfar här på middag så när vi fikat, badade vi henne och gav henne gröt sen passade jag på medans dom var här att säga godnatt å lägga henne i sin säng.. passa på "att ha störelse moment" tänkte att när de inte är som vanligt alltså bara vi hemma och tyst, utan nu pratade vi o skrattade och hon somnade direkt, lite protest först men slockande inom 5 min iallafall... SKÖNT! Enligt morfar var de hans förtjänst, ha la nämligen hunden i pannan på henne sörru! (Sin favorit mjukishund hon fått av sin syssling Natalie) men Visst visst vi säger så! =) Bara din förtjänst världens bästa morfar!





Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, jag åkte inte dit för att det käntes jobbigt för jag känner ingen, men ska dit nästa vecka på måndag tror jag :)

2009-09-17 @ 09:09:48
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0