Bad och mys!

Igår jobbade jag. Meya och pappa J var hemma och mös!Dom var mest ute hela dan..
Här kommer lite bilder från går dagen
  

 SÖTNÖT!!
 

Idag så var jag och Meya först på kyrkans öppna förskolan sen bar det av till hallsta för en långprommis med kusinen Moa och snälla söta Tessan!! =)

Åkte sen vidare mot badhuset i Hallstavik där mötte vi upp Carro, Ossian och lilla Enya!

 Självklart följde vår härliga rosa undervattens kamera med, men UNDERBARA hallsta badhus har KAMERA FÖRBUD!!!

Vi smög tog lite kort ändå! (hihi)


Tack igen Carro för idag! =)

Nu är jag helt slut så nu blir de lite glass å sen halv åtta hos mig!

See you


En dag i Gimo

Idag har vi varit i Gimo hela förmiddagen och badat.. MYSIGT!


Meya älskar då hon kan ligga och flyta av sig själv.. Charlie i bakrunden =)

Vi var ett gäng på 6 mammor med barn som åkte iväg imorse! Hade med oss matsäck som vi åt där och sen blev det ännu mer bad! Våran tös var helt vild idag =)
Sätter man henne på kanten och började räkna 1 (då skrattar hon) 2 (då tjuter hon av skratt) 3 då dyker hon i!! Sen vill hon tillbaka till kantnen DIREKT igen.. Så gjorde vi om och om igen.. =)

Sen hade jag en jätte trött tjej när vi åkte hem!



Hämtade upp ett paket från min pappa som innehöll födelsedags present åt Meya blandannat den här söta morgonrocken




Bilder från gårdagens 1 Års kalas!


Paketöppning i sängen =) kl 06.00 =)


Sen gick vi upp och öppnade det stora paketet.. Bilen =)
Hjälper pappa å bygga ihop den!
 


UPPKLÄDDA OCH REDO FÖR GÄSTER!! =)

Syns de skillnad på oss, som pappa J sa :Bäst att Meya har rosa tights på sig så man ser skillnad på er!=)
 



TÅRTAN =)
  



Meyas morfar tog en massa bilde också under dagen, bland annat på Meya och Moa när dom pussades, Meya ville bara pussa Moa så fort hon såg hennne... Men dom bilderna verkar ha försvunnit!! Vi måste kolla upp det så jag återkommer!!


Idag var vi på 1 års kontroll på BVC skruttan vägde 9940g och var 76 lång =)
Tog även 1 års vaccinet och det var inte alls roligt idag =( Grinade, hon är ju så mycket mer medveten nu!
=( Närska gång vi ska dit är då hon är 18 månader.. Jag sa det till Anna att de här blir bara värre och värre =) Längre ocxh längre mellan gångerna =) Jag vill ju dit ofta =)   (Mäta och väga)  haha.. men bara inse!
HON BÖRJAR BLI STOR ZANDRA!!

Efter när vi satt å klädde på oss i vänt rummet så hörde vi ett spädbarns gnäll inne hos Anna (Vår bvc sköterska) och Meya blev helt tills sig Och mumla "Oooa" "Oooa" "Oooa" ... Som jag tror betyder MOA!=) SÖTNÖT!!


Meya åt sin luch helt själv idag =)
Kommer film på de inom en snar framtid men bjuder på en bild sålänge  Här är det lite efterrätt som detr bjuds på
TÅRTA!!

RSS 2.0