Min älsklings dag...

Idag fyller min och Meyas favorit år.. 33 år (Inte illa) Av oss fick han lecca stenar, 20 st som låg gömda här på tomten så vi fick leka vart/kallt leken när han kom hem och efter mycker om och men fann han stenarna =)

Lina och Milo kom och fikade och lekte med oss på förmiddagen, så mysigt! Kul att se hur dom faktiskt leker med varann nu =)
Och Meya var JÄTTE intresserad av Milos lilla napp =)

Sen fick vi stor främmande på kvällen!! MOA kom och hälsade på.. Åhhhhhhhhhhhhhhhhh så söt alltså!!Har Meya varit så liten verkligen =) Alltså det finns inget finare!!!!


Såå fin =) VÄLKOMMEN!

Bilder från förmiddagen..

Kommer en film från när MEYA skjutsade omkring på MILO idag, är dom inte för söta??



Nu ska jag sova..imorgon ska jag jobba HELA dagen och Meya ska vara hemma med sin pappi!!

Godnatt!!

09-12-03

VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN LILLA MOA! DU ÄR EFTERLÄNGTAD!

julmyyyys i Sandviken...

Vår lilla tomte tjej kryper runt här för fullt till julmusiken på radion!!
JAG NJUTER


 


09-12-02

idag har jag fått taktilmassage... UNDERBART!!

Längtar tills imorgon, då händer ngt spännande!! Hoppas hoppas!!!

Meya snusar så sött ute i vagnen!


09-12-01

Första advent...
Har inte haft varket ork eller lust att skriva här!

Med lillan händer det jätte mycket! Hon börjar ju bli så stor!
Har fått två tänder nere och 3 st påväg uppe =)
Kryper gör hon för fullt!, jag som inte trodde hon skulle göra det.. =) Haha går själv med gåvägnen med..







och står själv.. =) Tror minsann att de inte är långt kvar tills hon går =)  Just nu verkligen älskar jag mitt liv!! =) Jag är nog den allra lyckligaste! NU MÅR JAG BRA!


Ses väl snart igen, måste försöka bättra mig om man ska få behålla några läsare..
Kram på er


RSS 2.0