Mora träsk..

Sitter på pottan och lyssnar på mora träsk.. =)




Meya ÄLSKAR Mora träsk!

Farsdag...

Johans första farsdag.. =)


Meya gav honom ett gipsavtryck av hennes hand och fot, sen hade hon och jag Scrappat ett fint kort till honom men lite bilder och en fin dikt på..

Nu sitte jag på jobbet och har haft 1 kund!! Tror inte det verkar vara någon hit med blommor på pappasdag..

Efter jobbet bär det av till Meyas fadde sm blir hela 16 år idag. Hoppas på god tårta =)



Just ja, MEYA KRYPER NU.. plus att imorse märkte Johan att en tand till är påväg upp nu, uppe till vänster..





09-11-04

Har inte haft tid å blogga... FÖRLÅT!!

Idag lurade jag med mig Carro till öppna förskolan i Hallstavik.. trevligt tänkte jag, så hon bjöd på kaffe imorse innan vi skulle åka.. Hämtade upp Zandra med barn på vägen också. Tror ni inte att de är STÄNGT pga sjukdom dåra när vi kommer fram SUCK!! Snälla söta Angelica som också skulle på öppnis bjöd hem oss alla hem till henne i Herräng istället! mysigt men trångt! =) vi var väl hmm 7 mammor med barn, vissa hade 2 barn till å med =) Vi blev inte där så länge men trevligt var det, TACK igen Angelica.. (Som till å me bakade en kladdkaka på morgonen när vi var där så vi fick fika.. )

Vet ni vad som hände mer hon Angelica då?!! JO Meya KRÖP!!! ni hörde de själva.. gick upp i kryp posetion och tog sig iallafall tot 2 meter på golvet! STOLT MAMMA!!! sen ner på magen å kråla igen.. men snart, snart släpper det tror vi! =)

Måste också skriva att jag och pappa J har haft de så bra med Meyas sovtider här nu i iallafall 1 veckas tid, somnar vid halv sju, sju på kvällarna och sover till minst kl. 07 i sin säng, i sitt rum! Idag var de mamma som fick väcka henne till å me.. tror aldrig det hänt!jo när vi åker in o shoppar blommor men då är de vid 04 tiden..

Nu väntas jobb..

Kram kram

RSS 2.0