09-11-04

Har inte haft tid å blogga... FÖRLÅT!!

Idag lurade jag med mig Carro till öppna förskolan i Hallstavik.. trevligt tänkte jag, så hon bjöd på kaffe imorse innan vi skulle åka.. Hämtade upp Zandra med barn på vägen också. Tror ni inte att de är STÄNGT pga sjukdom dåra när vi kommer fram SUCK!! Snälla söta Angelica som också skulle på öppnis bjöd hem oss alla hem till henne i Herräng istället! mysigt men trångt! =) vi var väl hmm 7 mammor med barn, vissa hade 2 barn till å med =) Vi blev inte där så länge men trevligt var det, TACK igen Angelica.. (Som till å me bakade en kladdkaka på morgonen när vi var där så vi fick fika.. )

Vet ni vad som hände mer hon Angelica då?!! JO Meya KRÖP!!! ni hörde de själva.. gick upp i kryp posetion och tog sig iallafall tot 2 meter på golvet! STOLT MAMMA!!! sen ner på magen å kråla igen.. men snart, snart släpper det tror vi! =)

Måste också skriva att jag och pappa J har haft de så bra med Meyas sovtider här nu i iallafall 1 veckas tid, somnar vid halv sju, sju på kvällarna och sover till minst kl. 07 i sin säng, i sitt rum! Idag var de mamma som fick väcka henne till å me.. tror aldrig det hänt!jo när vi åker in o shoppar blommor men då är de vid 04 tiden..

Nu väntas jobb..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Va duktig hon är :) Synd att de va stängt, såg att du hade ringt mig, men jag har sovit hela dagen och hörde nog inte telfonen. Vi syns en annan gång :)

2009-11-04 @ 19:20:17
Postat av: Kim

Kul att hon börjat testa på att krypa :p

2009-11-04 @ 22:36:11
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh vad roligt att det är på G! Härligt. Då är det bara att hem till mormor för att öva ;) Tss.



Så jäkla skönt när det ordnar upp sej med sovtiderna. Man behöver det tills det är dags igen!

Trevlig helg! Kram

2009-11-05 @ 13:06:13
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0