Gapskrattar

Sår sötnos har inte direkt lärt sig att skratta högt.. Nu ser hon ut såhär när hon skrattar.. HON GAPSKRATTAR haha

 

 
   

 

Kommer en bild från imorse när vi övar krypning =)

 



Vi har nyss ätit middag, köttfärssås och spagetti, Meya fick också men vi tog bort till henne så de inte blev så mycke kryddor sen körde vi de med stavmixern, muuums!

idag har jag klippt gräset (klappar mig själv på axeln) Johan har kopplat in spottarna på framsidan ute.. kommer bild på de ikväll när dom lyser =) så ska ni få se bild på huset för ca 2 år sedan och hur de ser ut nu =)
Nu fixar han ljusknappen inne också.. tack sötis! Märks att de börjar bli höst, nu vill man ha ordentligt med lyse om kvällarna =) Både mysigt med höst men ändå trist!

Nu kallar Meya på mig som sitter i sin gåstol!


Kommentarer
Postat av: Lina

Mja, han sitter själv men kan tippa ibland. Stod inte så långt ifrån när kortet tog så ;) Haha.

Men SHIT, riktig krypställning ju! Nu blir jag avis.. jag vill också att Milo ska bli redo!

2009-09-13 @ 20:42:40
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0