fortfarande 09-09-25

LÖNING..

Shoppade moccasiner till sessan idag så hon kan gå lite inne...

 
Och ett underlägg till bordet..


´

Sen fick vi även kläderna från NameIt idag..
   

Vad tycker ni?
allt detta för inte ens 600:-


Nu ligger vår sessa och sover, jag är så stolt att hon somnar och sover så bra nu om nätterna, känner mig som en helt ny mamma =)

Vi var ju in till norrtälje idag och träffade vår mamma grupp igen, idag hade vi det riktigt bra.. =) (bara vår grupp) =)

Pratade mat men kom in på mycke annat också..

fick tips av Therese om att koka plommon och sen ha i vanilj stång, de ska tydligen sätta fart på magen så de ska vi testa..=)Sen fick jag även "Lära" mig att man kan börja ge lite mjölk om man vill men max ½ dl / gång. Och sen ska man börja introducera gluten medans man ammar för "Bästa resultat" och man kan krydda maten med sunt förnuft, alltså inte för mycke salt, hon rekomendera ett salt som innehåller mer örtkryddor som tydligen är bättre. Och så sa hon att man kan ge stekt mat men undvika stekytan. Fick tips på köttfärssås på nytt vis me. =)

Therese sa även ett bra tips om en bok med massa recept, mosboken tror jag den hette, så den måste jag kolla efter..

Nej nu ska vi ha Freeeedagsmyyys!!

TACK FÖR PIZZAN IDAG VÄRLDENS BÄSTA MORFAR!
ha det underbart nu nere i Turkiet! Njut för oss här hemma vettja! =)

Godnatt

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud så söta moccisar :D Vart köpte du dom? Vill också ha ^^



Skulle också vilja gå på sån där matkurs! Du får berätta om den nästa gång vi ses :) Skönt att man kan börja ge stekmat, gjorde köttfärsås igår till Milo men kokade allt. Lätt det med men det förenklar ju det hela om man kan göra en rätt som alla äter :) haha, undra om det bara jag som är rädd för mjölkprodukter? Haha. Hemska mig ^^ Har fastnat i träsket sen Milo hade skit ont i magen, men nu så märks det ju inte alls. Man kanske ska sluta vara så nojjig över allt? ;)



Nu väntar jag och Milo på vår nya bil. Eller ja Milo sover och jag väntar ivrigt. Rickard och hans pappa åkte imorse så det har vart borta läänge. En saab 9-5, skippade volvon. KRAM, Ha en skön helg btw!

2009-09-26 @ 15:49:43
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0