Borta bra, men hemma bäst!

Förlåt än en gång för att jag är så dålig på att uppdatera, men de är mycke nu!

 

Ifredags åkte vi ju som sagt till meyas farmor och farfar i Norrland, jätte mysigt och dom var så glada över att se Meya buus igen, stackarna träffar henne inte så mycke ju! =( Under lördagen där uppe var vi ut och gick en sväng sen åkte vi och hälsade på Johans ena kusin E. där fickade vi och pratade, meya fick en liten present också! Efter fikat åkte vi en sväng för att vår övertrötta tös skulle somna, men icke! Hon hade jätte svårt att koppla av under dagarna där uppe, ville vara med HELA tiden, men nätterna gick super, sov SJÄLV i pappa Js gamla spjälsäng HELA nätterna... att det har funkat så lätt för oss, varför har man inte börjat tidigare? =)

Iallafall så fick vi henne inte å somna, så vi åkte vidare till Js andra kusin L och hennes söööööta Natalie. Natalie var helt såld på Meya, det roligaste var att hon var så otroligt försiktig och snäll, så jäkla söt unge... 3 år! =) Rolig ålder!

Sen efter vi fikat där så åkte vi hem och åt pizza, då hade kl. hunnit blir 19 och söta meya slocknade direkt i bilen.. då hade hon bara sovit ca 2 timmar på fm sen typ 10 min på em. Men nattning och natt gick toppen för det.

I Söndags åkte vi och kikade lite i Norge, åkte förbi TärnaVild, älsklingen var ju tvungen att ha med sig torkat renkött hem =)

Sen var vi bara hemma hos farmor och farfar occh myste...

Igår morse kl. 06.00 gick planet hem, tur att de inte är långt till flygplatsen, vad kan de vara ca. 1 mil =)
Det går ju jätte bra för lilla Meya och flyga hon säger inte ett knyst. Tror jag tycker de är mycke värre!




Hemma igår så jobbade jag på eftermiddagen så Meya fick vara hemma med sin morfar, dom hade busat och haft jätte kul.. Morfar hade ju saknat henne såååå! =)
Faktiskt skönt att få komma ut å jobba ett par timmar, så de fortsätter jag nog me =)

Sen bjöd morfar oss på middag bär vi jobbat färdigt, jag och pappa J. Köttfärslimpa med kantarell sås! Muuums! stackars morfar är själv nu den här veckan eftersom mormor latar sig nere i turkiet, inte ett dugg avundsjuk inte... nää ! =( Jag menar, vi som har så UNDERBART väder här nooooot!!

Nu ska jag och Meya göra oss klara för Baby sång i Norrtälje väntar.. Idag kl., 13.30 ska vi vara på BVC också, träffa läkaren och väga och mäta hoppas jag.. alla säger att vår tös verkar lång, och ja hon har ju strl 74-80 på kläder så de kanske är stort?? när hon är nästa 7 mån? 

Kram från oss så länge...´

Skulle vara kul å se om de kommit några nya läsare, trots att jag är dålig på att uppdatera så de vore kul om ni kan lägga en kommentar om vem ni är igen.. =)

BILDER KOMMER! från helgen, måste bara ladda in dom i datorn!




 


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag är här och läser :)

2009-09-22 @ 08:48:30
Postat av: mamma/mormor

när kommer bilderna!!!, latar mig :)))

2009-09-22 @ 20:47:19
Postat av: Gördis

Självklart så läser ju jag din blogg oxå ;) kram kram

2009-09-22 @ 20:48:29
Postat av: Anne

Jag läser oxå lite då och då! Kul att läsa om din vardag och se att du mår bra =)

2009-09-23 @ 11:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0