bilder från idag på morfars gung häst

 
Hon ser så stor ut vår "lilla tjej"
   

Kul att morfar har den kvar.. =) Tror inte jag har ngn speciell leksak kvar från då man var liten, jo min simon förstås! =)

NU HAR JAG BESTÄMMT MIG, JAG SKA HA ME&I PARTY HÄR HEMMA DEN 6:E OKT. KL 19. BARA HÖRA AV ER OM NI VILL KOMMA..

 

Yeeeeeeeeeeeees snar är de idol, kul å se massa folk som gör bort sig!

chipsskålen (det som blev kvar från middagen) väntar!!

Älsklingsskruttan sover sen en halvtimme tillbaka, hon var verkligen helt slut stackars lilla!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hon är ju så sööööt. Kram

2009-09-08 @ 20:22:07
Postat av: Helena

va söt hon är :) har hittat 2 som vill med i alla fall.. du tänkte på en sak, vad har Meya för storlek nu? du har inget i 62 som du vill sälja ?

2009-09-08 @ 20:30:37
Postat av: Anonym

Helena: vad kul! Då kommer ni alltså? Då kan jag plocka ihop lite så kan du kolla :)

2009-09-08 @ 21:19:17
Postat av: Helena

Ja, ska kika om någon mer vill följa med. Men om dom nu skulle hoppa av kommer i alla fall jag :) Ja men de skulle va jätte snällt. Bättre att köpa begagnat om man kan de :)

2009-09-09 @ 14:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0