09-09-29

Idag har vi vait på Babysång i Norrtälje.. myyys! Meya älskar dessa stunder då vi är där! Lina och hennes Milo var med idag också.. kul!

 

Sen har jag varit och jobbat. Råkade ut för ett jätte läskig kille, han kommer in i butiken och ska skicka blommor men vill bara bet. 20:- redan första intrycket av honom gjorde att jag blev skit skraj! Han verkade riktigt full men luktade ju inte sprit, måste ha gått på ngt.. !! iallafall han stod inne hos mig länge, för länge kändes det som.. Sen kommer en annan kille in genom dörren, dom titade lixom på varandra och då trodde jag för ett ögonblick att jag skulle dö, låter sjukt när man skriver det såhär men jag var tokrädd, det bara svartnade för ögonen och trodde jag skulle svimma... usch!Iallafall när den andra killen kommer in i butiken, sliter killen som ska skicka blommor tag i en sax som ligger på bänken och höjer handen och frågar om denna kille är min pojkvänn, what?! nää sa jag och han sänker handen! USCH!! går inte och skriva.. men jag var skit rädd och uppstressad resten av dagen...!

Nu är jag äntligen hemma igen, kollar lite på idol, samtidigt som jag skriver.. Clara, vilken röst.. me like!


Imorgon ska vi träffa vår "nya" mammagrupp på Väddö.. Så om vädret tillåter så promenerar vi upp och hem.. sen ska vi bara vara hemma och mysa tillsammans, jag och skruttan!  tills vi sen ska möta upp pappa J och kika huset.

Godnatt  

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, jag vill komma på tisdag. Ska bli jättetrevligt! Du får skicka en vägbeskrivning bara så jag hittar =)

2009-09-29 @ 21:49:58
URL: http://bebisrelaterat.blogg.se/
Postat av: Helena

Men usch va läskigt! vilken dåre. hoppas du slipper mera sånna i din butik, inte kul alls. Man ska ju inte behöva va rädd på jobbet. Kram

2009-09-30 @ 07:02:53
Postat av: Johanna

Jag lovar det ar ınte ett dugg skont har nere! :-)

2009-09-30 @ 16:28:52
Postat av: Kim

Räkna med att jag + Sebbe eller en kompis kommer på tisdag. :) Hur hittar jag hem till dig?

2009-10-01 @ 14:46:19
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0