09-09-25

Nu har jag varit upptagen igen..

I Tisdags var vi in till Norrtälje på babysång, sen jobbade jag på kvällen, onsdag hmm jo då var jag upp till läkaren, kollade nacke och rygg efter olyckan och han tyckte vänstersida såg konstig ut, så ska skicks in på röntgen.. Medans jag var där uppe så var Meya hemma med sin morbror..
   
Överlycklig av att få vara nära och klappa, en hund som stannar kvar och inte försvinner så fort hon kommer i närheten... =)
Ozzy och Sudden (Mormor och morfars) hundar är livrädda redan nu för Meyabuuus, vad händer när hon kryper runt tro? =)

Sen bar det av till Norrtälje för mig och Meya gumman, hade träff med vår mammagrupp, och skulle prata om samspel i vardagslivet! VÄRDELÖST! Pratar och förklarar så självklara saker som att man ska visa sitt barn kärlek mm. och på vilka sätt man kan/ska göra det!Shiit var såååå less när jag satt där!




  Skit glá..





Igår var vi hem till Lina och Milo och hälsade på.. kul o se dom tillsammans.. =)
Vi ska försöka ta oss in och shoppa tillsammans något nästa vecka!
Efter vi varit där och fikat och lekt så åkte jag och jobbade och Meya åkte med pappa J hem.
Han och Meya åkte hem och gjorde chilicorncarne.. Som vi bjöd ensamma Morfar på också! =)

MEYAS TAND KOM UPP IGÅR...
Har sett en liten spricka men igår såg man de vassa på tanden om man kan förklara de så, plus att min mamma sagt att man kan ´slå försiktigt med en sked på tandköttet och låter de då så är de en tand. Och NU LÅTER DET! =) hihi..

Nu ligger Meya och sover sin förmiddagslur. När hon vaknar ska vi till Rimbo och köra några blomsterbud, sen bär de av till Norrtälje för ännu en dag tillsammans med vår mammagrupp, idag ska vi pratas om mat, passande?NOOT! känns som att de hade man velat veta för några månader sen, känns som vi ligger lite före?!  Aja men kul och se barnen och mammorna iallafall =)

Sen skulle Meyas morfar bjuda på Pizza till middag, han är så ensam stackarn, saknar ju MORMOR ju! =) men imorgon åker han ner till henne i Turkiet.. Nej säkert är de för att han vill träffa guldklimpen! Men det tackar vi för så mycket.. Gott med pizza ju..
Testa pizzorna från Svanberga, såååå goda! Känns som jag blivit stamkund där, INTE BRA!

Nu ska jag måla naglarna!

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Va kul att du hittade till mig!! =) Vilken fin blogg du har! Tack för kommentaren. Kram Jeanette

2009-09-25 @ 11:45:42
URL: http://prinsessornasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0