09-09-18

Nu är vi i Joeström =)  =)

Snuttan ligger uppe och sover nu, Äntligen!Hade lite svårt att koppla av, klart, mycke som hänt idag ju =)

Hon var vaken nästan hela vägen upp hit, ammade henne vi första starten så då slumrade hon till en stund.Vi mellan landade i Vilhelmina och då när vi skulle landa hade hon absolut inte tid att Amma inte, men hon sa inte ett knyst ändå.. !Både jag o pappa j kände verkligen i våra öron men hon verkade absolut inte bry sig ett dugg...
Sen blev de ju en start till jag HATAR starter!! ner går jätte bra, för ner kommer man ju alltid, men upp... uuuhaa!

Jobbigt när man ska flyga med henne då hon blir äldre och mer förstående om vad vi känner och tycker! man får ju inte visa att man tycker det är jobbigt att flyga då inte.. hmm! =) de löser sig ska ni se!! Jag kan flyga, jag är INTE rädd!

 

Nu ska vi riktigt njuta då vi är här uppe.. skööönt! och farmor och farfar får riktigt njuta av vår söta prinsessa också!

 

 

Ikväll är de IDOL igen, verkligen skit kul nu under auditionerna (Stavas??!) sen vet jag inte riktigt om de är lika hejjigt inte!

Nu ska jag gå o vila en stund tillsammans med skruttungen!

BRB


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte hänt något nytt alls??

2009-09-20 @ 20:34:15
Postat av: Anonym

fortfarande inget nytt ???

2009-09-21 @ 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0