09-09-12

Lördags morgon.. Vaknade av att det var tomt i sängen imorse =( Älsklingen hade vaknat halv fem och kunde inte somna om. Jag ska åka å jobba jag! Igår gjorde inte vi något speciellt. Var chafför åt mormor och morfar som skulle på spa på Hotell Havsbaden. När vi körde ner dom så skulle dom börja dagen där med lunch, så då bjöd dom även mig på lunch också! Mormor och morfar lånade Meya på morgonkvisten och tog en promenad tillsammans med henne så jag fick lite tid för mig själv.. =) Hög musik med min mini laptop Niiice!
  Det var ju en kall morgon igår så kläder på.. =)

Titta vad vi har på tomten då föresten..

 3 st. var dom två stora o en bebis!

SÄKERT DOM SOM ÄTIT UPP VÅRAT ÄPPELTRÄD! Fyyyyyyyyyy!

Nu måste vi dressa om o göra oss klara för work work work...

Byye!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0