09-09-09

Heeeelt slut idag! Vaknade tidigt av min skrutta som vanligt :) idag skulle vi ju haft första mamma träffen med gruppen här från väddö, så hurtiga som jag och meya var imorse så knatade vi upp till älmsta! Josefin och Charie var gulliga å mötte oss på halva vägen! Men vad tror ni vi ser när vi kommer fram jo " Anna från BVC som ska hålla i föräldrar gruppen ifag är sjuk" ringer man inte å säger det då??? Och ja menar, vi är ju en grupp på 5 st. Så de är ju inte direkt många att ringa till! Iallafall så blev jag gaaalen! Orkade inte gå hem på en gång så jag och Jossan tog en fika på Ica! Sen gick vi hem, ett tips, GÅ inte långt i flipflopp :( Har varit och jobbat idag också mellan 13-18 då ficke meya först vara hemma med morfar till pappa kom hem! Nu måste jag sova. Upp tidigt å handla blommor imorgon! Pssst. Vet ni va? Sandra ska in på mammabarn gympa på fredag, allas säger att de är skiit jobbigt och hur ska då jag orka? HA! Vi får se!:)

Kommentarer
Postat av: mamma

Dags att börja röra på dig ordentligt och få lite kondis, med kondis menar jag inte fika och biskvier ;)Kram

2009-09-10 @ 06:42:16
Postat av: Jossan

Anmälde oss på hemsidan, men såg där att den kostade pengar... Tänkte inte jag på att den skulle göra, men det kanske är självklart.



Kostar i alla fall 60 kronor per gång. Jag ska gå iaf.. =)

2009-09-10 @ 08:32:56
URL: http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: Kim

Ja det vill jag gärna göra! Om jag har hundvakt vill säga, ifall Sebbe jobbar. :)

2009-09-10 @ 12:06:21
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag vill också gå mamma/barn gympa, ska börja, men läste någonstans att barnet skulle va 3 månader innan man kunde gå. så jag får vänta lite till :( Kram kram

2009-09-10 @ 15:37:29
Postat av: Janne

Fixa ett par ECCO walking skor så flyter du fram till Älmsta nästa gång.

2009-09-10 @ 19:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0