09-09-08

Imorse åkte vi in på Baby sången i Norrtälje, vi var bara 4 st där idag verkar vara många sjuka =(  synd om dom små liven om dom ska behöva vara sjuka =( Men mysigt fast vi var så några... Meya sover som en stock nu, bara sovit korta stunder på ca . 10-15 min idag.. hmm får se vart de här slutar.. =)Men nu sover hon sen ca halv tre iallafall. Har hunnit dammsuga det värsta här hemma. Har också hunnit med en fika hos morfar, vi tog bärstolen ner dit, hon slocknade en stund även i den på väg hem




Imorgon startar i en föräldra grupp i älmsta, tror vi blir 5 st. mammor =) Alltid något ju =) så om vädret tillåter så går vi upp, Jossan skulle möta oss halvvägs. Skulle vara där uppe till 10.30 så då hinner man promenera! Sen imorgon eftermiddag ska jag jobba ett par timmar =) då får Meya varas hos morfar till pappa kommer hem! kommer bilder sen på Meya när hon får sitta på morfars gamla gunghäst.. sööööt!Lite skillnad på leksaker nu och då. KUL!

Sitter nu och väntar på att Pappa J ska komma hem från jobbet, blir nog grillat idag eftersom solen är framme=)
Chips, kött och räksallad sååå gott, testa vettja! ( man ska även blanda i lite ketchup i räksalladen) Hur gott som helst!

Velar fram o tillbaka om hur jag ska göra, Emma har Me&I party idag och jag är toook slut.. Meya också!Men samtidigt skulle de vara kul, hmm vet inte hur jag ska göra. Var ju sjuk förra veckan när jag skulle åkt på Me&i party hos Lina ´s granne så de vore nog kul om jag orkade ta mig iväg..
Vi får se, har ett tag till på mig att bestämma mig.. =)


Kommentarer
Postat av: Janne

Tjena hejsan va e gunghästbilderna då ;)

2009-09-08 @ 19:16:21
Postat av: Lina

Men vad söt hon är när hon slocknar :) Milo har inte heller haft tid att sova långa stunder idag, max en halvtimme. Var på bvc idag och pratade om nätterna, är ju jobbigt att man aldrig får sova en hel natt. Så hon föreslog att försöka lära Milo somna om av sej själv.. Och det har gått bra vid både eftermiddagesluren och nattningen. Inte ett knorr en enda gång? :) Hoppas det fungerar i natt också. Kramar

2009-09-08 @ 19:23:50
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0