09-09-02

Idag har jag och Meya bara varit hemma och myst! Jag mår bättre, eller nu är jag helt bra! Skönt, för igår var de inte roligt att vara mamma till en busig dotter som ville underhållas hela tiden! Så idag var hon nöjdare eftersom jag orkade roa henne nästa hela tiden.. Så idag har vi öva krypning, nu sitter hon på knäna och "guppar" upp å ner! sen får man hålla i henne ordentligt när hon sätter ner armarna, så hon inte slår i snoken.. =) får se om hon förstår att hon kan ta sig fram så snart..!

Vi bjöd ner oss till Mamma och Janne på fika med glass idag efter maten

Såhär ser man ut då



  

Tummen glass var en hit!



Dax att måla nailsen sen sussa sängen, ska på Babyöppet imorgon så Meya får träffa sina kompisar. Passar på att åka och äta lunch med mamma (mormor) då också!

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Tja! En jäffer är min lillasyster :) Skorpan/Jennifer/Jäffer, det är samma person.



Haha, glass! Ser gotti ut. Men ja vete fanken om jag skulle våga bjuda min lilla på det.. Bvc råder ju att inte ge mjölkprodukter innan ett år! Men jag är ju som jag är, nojjig :) Kramar!

2009-09-05 @ 15:35:10
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0