09-09-01

halloj..
igår var jag in i Norrtälje till Familjecenter, jag och Jossan tog bussen in =) Första gången jag åker buss med Meya =)  MAN ÅKER JU GRATIS MED VAGN så de är bäst å passa på. Vi hade de super trevligt där inne, massa trevliga människor. Blev HELT fascinerad av en kille som var 1 dag äldre än Meya, alltså född den 27e februari, han ålade, kröp fram ÖVERALLT!Han va´r som sagt överallt och ingenstans.. reste sig mot möbler, vilken skillnad de kan vara alltså!Så kul att se vad man har framför sig att vara med om, de hände ju såp sjukt mycke de första året!!


Ikväll ska jag med Lina på Me&I party i Rimbo.Trevligt. Johan ska ha Meya ikväll igen och natta henne. Vi hade en övningskväll igår och de gick TOPPEN!! =) Jag gav henne mat vid 18 tiden innan jag åkte hemmifrån (Kände att de skulle nog gå bäst om inte jag var hemma) Sen hade dom badat och ätit gröt och hon slocknade som en stock halv åtta!Jag som trodde att jag skulle behöva vara borta till typ 23 eller ngt =) Men Meyas pappa han kan han =) =) så nu har vi bestämmt att han ska natta Meya typ 1 dag i veckan.

Så vad oroade jag mig för egentligen?! Tror jag ett tag tyckte de var jobbigare än Meya att inte vara med vid nattningen.Men så skönt då kan man vara lugn ikväll då man är borta. J ag ska som sagt på Me&I party och pappa J och Meya ska på garage kväll i Skebo!Spännande =)

Idag skulle vi egentligen åkt på baby sång men fröken ringde och sa att hon var sjuk, kanske svininfluensan?
=( Vi som träffade henne igår på babyöppet! tänk om vi också är smittade....vi som hade gått upp tidigt och så bara för att åka in men när jag ringde Fia och sa att de inte blev någe babysång idag så bestämde vi oss för att hon och jag och kidsen skulle träffas iallafall. Så ska åka in till henne så fort skru ttan vill vakna =) hon ligger och sover som en stock nu!

Hörs sen!
Kanske kommer lite bilder från dagen, om man lyckas komma ihåg kameran!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0