förlåt, förlåt...

Jag har varit kass på att upptatera JAG VET! men de har absolut inte funnits tid, när jag inte tagit hand om min sjuka dotter så har jag gjort allt annat än suttit vid datorn!
Nu mår snuttan bättre igen efter en kur. Skruttan åkte på öroninflamation! uscha buscha!

Det var ju som sagt ett BRA tag sen sist, och de har hänt rätt mycket så jag orkar inte rabbla upp allt, men kortfattat, lekt med Meya buus lekt med Meya buus å lekt med Meya buus! =)

Vår snutta drar sig fram nu iallafall.. inte krypa här inte... =) Tror hon kommer skippa krypningen o gå rakt på å gå istället! HON ÄLSKAR ATT GÅ!!

Hon fick ju en gåvägn förra helgen och den är en hit she like! köpte även en åkpåse till vagnen, hade räknat med att de kanske skulle gå på 1000:- så hade de extra pris på en Buzz hade kostat 700 men var nedsatt till 300:- VI SLOG TILL DIREKT!! niiice! man blir jätte glá då man gör sånna klipp!

Annars har vi hängt mycket på öppna förskolor här omkring, både i Norrtälje och Hallstavik.. me like =) babysång, mammagrupp.  På lördag börjar Babysimmen också... sååå kul!

Idag var vi några mammor som träffades här hemma, myys! JAG ÄLSKAR ATT VARA MAMMALEDIG =)
Lina med hennes Milo, Carro och hennes Enya och Josefin med hennes Charlie och jag och Meya såklart! ♥


Här är Meyas kill-kompis Milo--->


Här är söta Enya--->





Och Meyas söta kompis Charlie
 
fick ingen bild på henne idag, så de blev en bild från i somras


TACK FÖR EN TREVLIG DAG!

Sen bar det upp till bvc och vägas o mätas.. Nu väger skruttan 8390g och är 70cm lång. Mammas stora tjej!


Vet ni, imorgon kommer Norrtäljetidningen hem till oss och ska göra repotage om gröna växter i hemmet.. ska vara med i nästa nummer av "bil och bostad" som kommer ut 3:e november..

Nu ska jag avnjuta en varm kopp kaffe.. hörs snart igen!

Kram på er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

så mysig dag du haft då! vill också komma hem till dig :) så fina kläder Meya hade på korten, ska nog köpa de till Wanna med, så jäkla sött. ha en fortsatt bra dag. kram

2009-10-19 @ 16:03:14
Postat av: Jossan

Va liten Charlie ser ut på kortet då =)

Plutt-unge!!! Riktigt trevligt idag, det får vi göra om snart igen. Ses imorgon. kram

2009-10-19 @ 20:04:32
URL: http://josefinloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0