09-10-02

Oktober.. brrrr!

I Onsdags var vi på mammgruppen i Älmsta, jätte mysigt! Trevliga mammor =) Ska ses igen redan nästa vecka! då är de jag och Meya som ska ha med oss fikat.. Skriver det här så jag kommer ihåg de..

 

Var och kollade på hus i Rimbo i onsdags också, jätte fint var det! Var lite nyfikna bara!

Får se för de kommer en mäklare hit på Måndag och värderar vårat hus.. Sälja eller bo kvar?

Igår var vi på Öppna förskolan i Hallstavik, bokade in mig och Meya på spa den 15 okt. tillsammans med andra mammor från Hallstavik, Tarja som jobbar på Öppna förskolan jobbar extra på Hotell Havsbaden så hon har ordnat en dag där.. myyyys spaá en hel förmiddag för 190:- då ingår fika och frukt =) Josefin och Charlie bokade det också.. kul. Blev inge Rimbo marknad för vår del, efter Öppnis åkte vi hem och slumrade på soffan.. kännde mig inte helt 100 och de visade sig sen att jag inte var heller imorse när jag vaknade hade jag 39,6grader. Alltså held död..
Men bara åka till jobbet. Hade en brudbukett som skulle göras. Meya är som sagt inte lätt på fm. vill roas hela tiden och framför allt SOVA.. så de var kaos imorse på jobbet.. Både en trött mamma och trött tös!! Men de ordnade sig!Min lilla älskling är så söt.. så hon somnade och sov 3 timmar så då kunde man jobba i lugn och ro.. =) sen åkte vi till Norrtälje med bud och inhandlade present till tant Gördis och JonteMuck.
Just ja i Torsdags gav jag Meya macka med messmör som hon fick sitta och pilla med själv (Medans jag trots att jag var skit trött bakade en äppelkaka.)

 Super nöjd.

   <-- Kolla in den softa stilen..

Nu ikväll fick vi ÄNTLIGEN träffa lilla Victor! =) Beas pojkvän.. som vi väntat!

Åkte över och tog en fika.. Var bara tvungna efter att ha handlat på ICA väddö och sett dessa i charken

Vi var tvungna.. Bröst! Eftersom de var såååå pinsamt att hon sjöng bröööst i kyrkan ju.. =) Hahaha.. om ni missat kolla in Theossång lite längre ner på min blogg.

Nu ska vi ha fredags myyyys!

Snuttan slockande direkt när vi kom hem.. hon var helt slut efter ha varit och busat med med sin fadder!

Imorgon väntar jobb igen....

psss. jag mår bra igen.. niiiice!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad skönt att dagen rullade på trots feber :) Haha, vad söt hon är med mackan. Milo har fått för sig att INTE äta frukost. Jag har prövat allt senaste dagarna. Gett bröd, gjort egen pure, gjort egen gröt, prövat 3 färdiga grötar, min frukost, yoghurt. You name it, han ska inte ha något :/ Tänkte pröva med messmör, det såg gott ut för Meya! Han verkar ju visserligen inte lida men man tycker ju att han borde få i sig något.

Hoppas ni har en bra helg!

KRAM

2009-10-03 @ 10:17:55
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Kim

Nej, FAAAN! Jag var helt inställd på att det var idag. :(



Ska ni kanske flytta? För att komma närmare ditt jobb då eller?

2009-10-07 @ 11:32:14
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0