Semester..

Ska bara berätta att semestern är bokad........
15 Augusti åker vi ner till Linköping och gör stan osäker Hahah Meya buuuus i stan! =)
 Har bokat hotell 15-18e i Linköping sen har vi bokat båttur med m/s wasa lejon myyyyys!♥
Sen har vi hört att Söderköping är toppen fint, gränna, ja vi har massor att göra

Får se vad vi tar vägen efter 18e Augusti om vi fortsätter neråt eller uppåt =) Skööönt när man kan göra som man vill!Beror lite på vilket humör Meya är på också, bilen vet jag att de inte är någe problem att åka i med henne hon är så van att åka bil vår lilla tjej.. vi får se hur det blir!


Sitter o kolla på beck nu men en dusch o sängen skulle ändå inte vara helt fel..
Tror de får bli så, men vi hörs imorgon!
Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Jossan

Blev ju jättefin din blogg ju!!!! Härligt med semester. Vi har ju haft våran semester på kolmården nu i helgen, det har varit helt underbart!! Nu blir det dagsutflykter i vårat underbara roslagen istället och tar dagen som den kommer.



Jag följer gärna med den 30e till parken. Såg att jag ändå ska åka in till stan och hämta Sebbe då, så det passar riktigt bra. Men jag möter gärna upp dig innan.



kram

2009-07-20 @ 23:31:07
URL: http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi åkte genom Söderköping på väg till å från Öland. Visserligen vet ja inte om vi va i själva samhället men ja tyckte inte d va så mycket där. Men va vet ja. åkte som sagt bara genom. kram anna

2009-07-21 @ 09:38:05
URL: http://annatornhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0