Nu börjar jag också...

Nu tänkte jag också börja skriva blogg som dom flesta småbarnsföräldrar verkar göra =) Jag som sa att jag aldrig skulle hinna göra det! men nu får vi se hur man hinner med..
Bloggen kommer handla om vardagslivet som mamma..  Saker vi upplever tillsammans =) ATT VARA MAMMA ÄR SÅ STORT!

Tusen tack underbara L difficult.blogg.se
som hjälpte mig med designen på bloggen.. fattade inte ett dugg =)

Här är min underbara dotter som jag tror min blogg kommer handla mycke om

♥Här är min underbart söta dotter Meya som bloggen till stor del kommer handla om ♥


 Min älskade sambo
som betyder allt för oss ♥

Ja, nu har jag iallafall börjat.. spännande

Men nu väntar sängen NATTI natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0