09-07-31

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, men känns som jag varken haft tid eller lust..
SORRY!!

Men ska försöka komma ihåg vad vi gjort...

Jo måste berätta, Meya har blivit helt tokig i att spotta och det är då verkligen HELA tiden, de första hon gör när hon vaknar till o med.. =) Såå söt!

       
Skiljer bara en månad på Meya och Jazzan ♥ Förlåt för suddiga bilder..
I onsdags var Meya och lekte med Jazzan fast meya var trött efter sprutan..




Igår skulle vi åka och äta lunch med Mamma (mormor) men när vi skulle åka hittade inte den förbannade bilnyckeln, inte så ovanligt =) drog ut allt i alla lådor, hela skötväskan! Men den var Puts väck...! Johan skulle ta ur bilbarnstolen på morgonen för att vi på eftermiddagen skulle in och byta hyrbilen till en annan.. och jag får inte ur bilbarnstolen själv..
Han måste ha nyckeln.. =( *ARRGHHH*
Ringde och ringde till honom men tror du han svarade.. (vad ska han med iphone till?? =)  )  Tror han hade 48 missade samtal när han till slut svarade!! Då var jag TOKIG!
har en bil till hemma, en riktig familjebil.. FordPuma ála Whiplash hahaha..
Man får en riktig åktur i den...
Fast igårkväll fixade Pappa J den =)
Vi kom till mamma i tid iallafall, blev bjuden på super god lunch.. Tack mamma ♥
Åkte hem och klippte mormor och morfars hund Sudden medans jag väntade på att åka in till Norrtälje och byta bil...


Idag ska jag åka in till Norrtälje med tant Gördis hon ska handla present till morbrorGeorg som fyller Oppps
34 ÅR!! på söndag
Sen ska vi ta en promenad upp till Älmsta när Johan kommer hem, det är ju de årliga älmstanatta idag.. =)
Johan ska även ta fästigsprutan..
Nu orkar jag inte skriva mer, berättar om dagen ikväll ...
 KRAAM!!

Måste berätta att jag fick napp på om det var någon som ville följa oss på båttur till Saltkråkan.. Mormor och morfar har bokat =) =) Söndagen den 9:e åker vi med en kåleldad ångbåt från Furusund ROOOLIGT!!
Ska ta med oss matsäck och mysa.. ser ut som än så länge att det ska bli toppen väder!! LÄNGTAR! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0