09-07-26

Haha..
Nu har morbror Björn nyss åkt hem,
han kom förbi och fikade. Han tjuvade också skeden från mig när jag skulle ge Meya mat. Inte att rekomenderar han som matare om man inte vill ha ner smutsat hos sig då....
    haha.. bara början

               
Meya fick göra precis som hon ville, till och med äta själv med skeden ett tag! Tur att kläderna var borttag            
Här är det dax för bad......


Imorse fick jag föresten sovmorgon ända till kl nio så härligt de är.. Men pappa J hade också fått sovit till åtta inte så tokigt det heller! Fast han hade legat vaken ett tag och  myst till Meyas kickar och klining på ryggen HAHA..
Sen har vi faktiskt inte gjort så mycket, varit ner till Mamma och Janne (Mormor o Morfar) och fikat och sen tog vi en tur till Älmsta i nya bilbarnstolen och åt glass.. känns som att de ända man gör är att FIKA!!

Vänta.. Meya vill ha ordet...
ccyc  a v   uuuhb hnnvvvvvvv4c5ED7777777777RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRFKG56666TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGyv  dnfg.

Så nu är jag tillbaka!
Vi har bokat bord på Zorbas nu ikväll så det blir mys där..
Trevligt blev inge åland eller båttur idag, får se när det blir av.. Jag, Johan och Meya kanske åker till Norröra (Saltkråkan) till helgen om vi har råd? !Någon som vill åka med och samtidigt betala kanske =) ??

Hur har er dag varit, har ni gjort något speciellt något tips på göra???

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Kolla väder och tider för nästa helg, 8-9 augusti. Så åker väl vi med och tar med plånisen. :)

2009-07-26 @ 20:10:07
URL: http://meyasmamma.webblogg.se/
Postat av: Ela

Badhus brukar bebbar tycka är skoj om dom gillar att bada, inte så dyrt heller :)

2009-07-27 @ 07:04:26
URL: http://karateelixx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0