09-07-24

Hej på er...
Igår var jag helt slut så jag orkade inte skriva.. =( FÖRLÅT!
Vad gjorde vi igår då? Jag och Meya gick upp tidigt och for in och handlade blommor! Åkte sen till Uppsala och smet in en sväng på Barnens hus skulle köpa en sele till vagnen men kom ut med massa leksaker. Ringde till Johan och beättade vilka kap jag gjort och hinner inte mer än ut från parkeringen innan jag kommer på  SELEN....Var ju därför jag gick in!!Skyller på att jag är virrigt eftersom jag ammar =)
Men Johan köpte en sele när han var påväg hem från jobbet, så vi testade liggdelen igen med selen men den var lite för stor.. =(
Vi vill ha liggdelen när vi åker på semester ifall de inte finns spjälsäng på hotellen så hon kan sova bra iallafall. Vår tjej är helt hopplös nu VÄGRAR ligga ner..   Ska bara sitta rakt upp gärna hänga lite framåt bara för att inte hamna på rygg =) SÖÖT..
Sen var jag och Meya med Mormor o Morfar och hälsade på uncle Michael fick goda bullar...  Behöver jag verkligen äta  NOT!
Sen for vi vidare till Skebo slakteri där köpte mormor en skinkstek och så for vi hem och så bjöd dom på JÄTTE god plommonspäckad skinkstek var så sjukt gott MUMS.. Så jag var tvungen att åka dit idag igen.. =)



Idag så har vi bara varit hemma och myst, Pappa Johan kom hem tidigt idag också. Så skönt när han gör det.. Skulle GÄRNA ha honom hemma hela dagarna om det gick =) men det gör det ju inte tyvärr!

Vi var ner till Mormor och Morfar en sväng dom hade köpt kläder till Meya Buuus HON HAR BLIVIT EN DJURGÅRDS FAN!!

    FULL FART FRAMÅT
 HÅLL TÄTT BAKÅT..
                                
               

VÅRAT CHARMTROLL ♥



Nu har Meyas farmor och farrfar kommit också.. MYSIGT!
Vi har ätit lite ost och kex och till de drack vi lite vin! Meya fick vattenmelon 
                                                             

Nu har dom lagt sig nu,  har med sig campern på Dodgen så dom sover där..
Får se vad det blir för utflykter nu när dom är här.. Hoppas dom stannar ett tag så vi hinner umgås ordentligt! =)




Nu är vi ny duschade så nu blir de mys framför tvn.. Måste sova tidigt, jag ska upp och jobba imorogn jag, så Meya får vara hemma och mysa med Pappa farmor och farfar.. Köpte Gips set på barnenshus så då kanske dom gör fotavtryck imorgon kanske HOPPAS!!
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0