09-07-22

Inatt har Meya bökat och bökat.. Händer aldrig annars ju.. BARA FÖR ATT JAG SKULLE UPP OCH JOBBA
Så idag blir de tidigt i säng för min del!HEEELT SLUUT!




Vet inte om ni är så intresserade egentligen av vad jag gör på jobbet men lägger upp lite bilde på de ändå
   
  Hjärta ♥

                                                                                      
  
Några andra skapelser från idag                                                         
  
                                  

                      

    Therese                  

Meya ligger och sover i vagnen nu, hon har varit eller vi är fortfarande här hos mormor och morfar idag. Tur att dom har haft semester så jag kunnat hjälpa till i butiken!
Tror egentligen att jag saknar henne mer om dagarna än hon mig.. =) Jag SKYNDAR mig verkligen hem för man saknar henne så, blicken och leendet hon ger en när kommer hem VÄRMER.. så lite saknar hon nog sin mamma iallafall!
Imorgon ska jag till affären på förmiddagen och hjälpa till en snabbis så då får skruttan allt följa med mig.. ♥

Kanske ska fika med Lina och hennes söta "M"  också eftersom vi ändå är i Rimbo. Meya och "M" är jämn gamla det skiljer cirka en vecka på dom.. =)

Nej, nu har skruttan vaknat så jag får ta hand om henne!
ska ta och åka hem och få i oss lite middag, tror de blir fisk som serveras idag sen blir det bad för Meya buuus och en dusch för mig.. =)   


       

Kommentarer
Postat av: mormor

Hon saknar säkert sin mamma och pappa när de jobbar.

2009-07-23 @ 12:28:42
URL: http://meyasmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0