09-07-21

Godkväll gott folk..

Som sagt så har jag varit och jobbat idag, kul att komma ut och träffa lite folk

Lite bilder på mina kreationer som jag åstakommit idag

                   
   



Meya har haft det bra hemma hos Mormor och Morfar ätit god mat och myst..
 Tror det var rödspätta och katrinplommon som Mormor severade idag.. Rödspättan var tydligen ingen hit dom första tuggorna men sen kom hon ju på att det  var ju helt ok.. SÖÖÖT! ♥
  
När jag jobbar ett par timmar såhär så får det bli burkmat som får ges eftersom vår Bestämda lilla dam blåvägrar ta flaskan..
Hon tog flaska och napp hyfsat bra fram tills hon var ca 3 månader så en dag när Johan skulle ge henne mat VÄGRADE hon bara..TOTALT..
Och vi har verkligen testat med ALLT!! 

Duktigt som jag varit hade jag ju pumpat ut mjölk fulla frysen.. Köpt en SVINDYR bröstpum yeeahh right!
Meya Bestämmer =)
Men det funkar bra och ge burkmat eftersom jag inte jobbar så många timmar.. lite pul att få i henne vätska men man får ge med sked..



Hon har iallafall världens bästa mormor och morfar som idag köpte en Fisher Price Jumperoo så barnbarnen ska ha något att göra hemma hos dom =) Och hon hoppade och hoppade i den när hon väl kom på hur man gjorde så niiice...
Tack Lina för tipset.. hihi llina.webblogg.se 
                       
                                                                    Här packas Jumperoon upp av Pappa (Johan) och Mormor (Mamma)

    SPÄNNANDE..... Vår prinsessa!



         Den var riktigt roligt, dock var hon lite för kort, men mormor och morfar hade ju Wii Fit bräden som var perfekt under =)




Nu ska jag gå och sova.. Lillskruttan slocknade som en stock runt 20- tiden i sin säng.. jiiippii
Så skönt när man fått in rutin på att hon somnar i sin säng i sitt rum.. =) Hon är ju stor nu, shiit snart 5 månader. TIDEN GÅR FÖR FORT!


Kram och godnatt för mig


Kommentarer
Postat av: Kim

Vilken liten sötnos!

2009-07-21 @ 22:37:47
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Linda

Hon har tur lilla Meya :D

2009-07-22 @ 09:00:12
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej tjej! Vad roligt att du kommit igång nu! Ska bli intressant att läsa om era dagar också :D Och visst är gungan helt sjukt bra? Milo älskar den, är dock också för kort men vi har tagit en stolsitt under :) Ser så roligt ut när han fått in snittsen att hoppa!



GUD så fina blomkreationer du gör, du måste ha mycket fint hemma? :)



Duktig du är som ger Meya "vanlig" mat, Milo får burkmat hos oss. Dricker ju fortf pulver och äter ibland så blir ett extra moment att laga riktigt mat till honom. Nu äter han nästan en hel portion till lunch :)



2009-07-22 @ 09:20:58
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0