Fika, varför så gott??


Idag var vi och firade Morbror Georg som fyllde år.. Han fick en elcentral se hur glad han blev över det... =)

En bild på Zorro som blev lika glad som sin husse, men över kartongen som elcentralen låg i =) 




Vi fick jätte god tårta där, varför har fika bröd blivit så gott, allt som är sött är så gott.. Jag som aldrig varit särskilt förtjust i godis..


.  Meya fick också vara med å fika... 


Efter fikat blev vi bjudna på god pizza på Blåkrogen av Mamma och Janne Tack!  ♥

Haha måste se en bild på Meya från bilturen hem sen...
 
Kolla in tungan, hon tok snuttar på tungan jämt... Hon använder varken napp, tumme eller snutte.. Tungan duger.. Hon är för söt när hon sätter igång.. MAMMAS ÄLSKLING!


Nu sover Meya bus så gott.. ♥ Hon har blivit jätte mammig på kvällarna.. håller stenkoll på mig om inte jag håller i henne och följer mig med blicken vart jag än går..



Glömt säga det att vi fick reda på att verkstaden ska ge sig på att försöka laga bilen.. hade hoppats på att dom skulle byta in den..

 
Såhär såg bilen ut efter smällen..

Man blir lite orolig att dom kanske inte lagar ordentligt.. Dom sa från början att de säkert inte är någon idé att laga p.g.a bucklorna i taket.. Men man hoppas dom gör sitt jobb ordentligt!!

Hörs imorgon för nu ska jag sova.. Johan har kollat på Kenny starfighter  VÄRDELÖS tycker jag, därför ja bloggar, men nu är den slut så nu blir det sängen! Ska upp tidigt och åka o handla.. Hoppas jag lyckas ta mig hem imorgon så det inte blir som förra måndagen!! USCH!!

GODNATT ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du hade jätte tur!! vilken smäll! kram från oss

2009-08-03 @ 19:49:29
Postat av: Therese

Vad härlig min hon har när hon sitter och snuttar på tungan.. Sött!

2009-08-06 @ 22:18:46
URL: http://bebisrelaterat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0