Kväll med mys..

Meya sover..  Märkt att hon somnar fortare och betydligt lättare i sin säng om man lägger henne på mage och kliar henne en stund på ryggen.. (Kan väl inte vara farligt att sova på mage nu??? )Bättre de, än att ha henne i vår säng. Igår gick jag och la mig i vår säng med henne vid 20-tiden och jag slocknade med henne direkt och sen vaknade jag till vid 02 tiden och ingen Johan i sängen, samma sak när jag vaknade vid 06. Inte långt efter de kommer han insmygandes.."Ni låg utvräkta på hela sängen och ville inte väcka er när ni såg ut att sova så sött,så jag bäddade i gästrummet" Stackars! Så idag fråga han om han fick sova i sin säng?KLART HAN FÅR =) men sött av honom när vi haft som vi haft på semestern.. =) Min älskling

Har varit nere hos Mormor och morfar och bjudit dom på paj och även testat deras hängmatta som är 175cm bred och 250cm lång... En riktigt familje hängmatta och bara konstatera Meya älskar hängmattor!
Kommer bild på det sen =)

Nu ska vi se film, en shoppaholics bekännelser.. BRA?

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0