09-08-20

Städdag idag.. har städat hela huset idag, vi har hjälpts åt, min kära sambo tvättade alla fönster. Så nu är det så fint!Det är så könt att ha städat till helgen!

Har haft Meyas mormor och morfar här på middag idag, bjöd dom på stek och kokt potatis, mamma fick äran att göra gräddsåsen, Min mamma är BÄST på att göra goda såser!

Vår lilla Meya sover nu efter ett kvällsbad.. inte lika kinkig och gnällig idag men ff inte helt nöjd.. tror även hennes humör börjar spela in.. Kanske börjar hon bli bortskämd =) ? Haha!
Vi får se om de dyker uppnågra tänder snart!Har föresten bytt ut lunch målet helt nu och faktiskt så tar hon flaskan till maten då också, när de är vatten eller fruktdryck!! NIICE!

Snart är Johans semester slut.. usch då är man själv igen på dagarna..Glömt skriva det här att vi ska börja på Baby sång i Norrtälje jag och Mey a på tisdag!MYYS! =) Hon älskar verkligen när jag sjunger, så va gör man inte för sitt barn? =) Fia och hennes Julia och Thereres och Theodor från vår föräldra grupp ska också gå.. så de blir nog riktigt kul.
Sen drar ju babyöppet igång igen på måndagarna o torsdagarna tror jag det var..efter deras sommarlov så då har man lite att göra om dagarna! =) Så man inte bara åker runt o fikar hos folk =)



Här är bilder från gårdagen i hängmattan hos mormor och morfar
    <--- Mamma, Pappa och Meya ♥
 <--- Mormor och Meya ♥

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Helena

hej. går du på babyöppet i hallsta eller norrtälje? eller dom kanske har sånt i älmsta med. jag kommer nog gå på torsdagar i hallsta. kram

2009-08-21 @ 06:30:06
Postat av: Jossan

Inte behöver ni vara ensamma. Vi leker gärna med er =)



Var är det babysång någonstanns? Och vilka tider?

2009-08-21 @ 08:27:41
URL: http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: Mormor

Tack för så fint beröm. Kram

2009-08-21 @ 09:26:45
Postat av: Linda

Vilken stor skillnad det egetnligen är från Nova och Meya och ändå är det bara en månad. Så snart sitter Nova själv och snart äter nog hon med mat, (men jag väntar tills hon är 6 månader). Skit vad kuligt!

2009-08-21 @ 09:49:57
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0