09-08-17

upptaterin ifrån Linköping...
Vi har de så mysigt..
I lördags när vi kom ner var vi bara ute och gick i Linköping, tog nån öl på hotellet och bara myste av att vara tillsammans..
Glömde säga det, när vi checkade in på hotellrummet och kom upp på rummet och jag såg att de fanns badkar, så tror jag ddet tog mig ca 10 min från de att vi checkade in till jag låg i badet.. HAR LÄNGTAT SÅ EFTER ATT BADA!


Måste bara visa en bild från när vi stannade till i Norrköping påväg ner..
 Tok glá tjej!


Efter en natt med TYP ingen sömn alls..Måste vara tänder på gång hon är inte alld rolig på nätterna nu..!
Så på lördagen bar vi av till Berg för en tur på Göta kanal. Det var verkligen super mysigt och spännande o se hur de funkar, vilket jäkla jobb dom lagt ner på kanalen, det mest faschinerande är att dom grävt ur kanalen för hand.. Som johan sa att då ska man nog inte gnälla över att gräva för några plintar till altan.. =)
Sen var de coolt att åka i en akvedukt, alltså en kanal ovanför bilvägen, förstår ni vad jag menar?
På båten charmade Meya ALLA!! Tror hela PRO var med på båtturen och dom var nästan mera intresserade av Meya än själva kanalen, och då njöt Meya kan jag säga, hon la bara huvudet på sne och log.. (Trots att hon var så trött efter en istort sett sömn lös natt.)'
Här får ni se några bilder på vår härliga dag på Göta kanal 09-08-16
       
 Meya njöt av båtresan till stor del i vagnen..
Hade en heldag på båte igår, från 9-17 hel mysigt var det.. När vi kom tillbaka till hotellet var alla helt slut så tanken var att vi skulle äta på hotelletsrestaurant men olyckligt nog så hade dom stängt på söndagar, så det blev mc donalds!

Imorse när vi vaknade fick vi avnjuta ännu en god frukost.. så härligt att bo på hotell, bara kliva upp o gå o äta och bara smutsa ner OCH SLIPPA STÄDA efter sig!
efter frukosten begav vi oss till gamla Linköping för att gå på några museer men snopna som vi blev när vi kom dit var att de hadde stängt för säsongen igår :S
Fick bli en tur till Linköpings stora köpcenter istället.. Där inhandlade vi en bärstol..HÄR SKA PLOCKAS SVAMP!
 SUPER BRA!! och hon är jätte nöjd i den..

Nu nyss kom vi upp från hotellets restaurant eter att ha ätit en SUPER go scandic burgare...


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad mysigt ni verkar ha det! Härlig bild på Meya när hon sover :) De ser så fridfulla ut när de sover dom små liven! Har haft några nätter också när Milo vaknat till ledsen, men jag tror mer att han drömmer.. Han somnar om fort igen när man kommer och lugnar ner honom. Men gaddarna sägs ju komma snart, så kan ju mycket möjligt vara det! Kram från oss!

2009-08-17 @ 22:08:30
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Linda

sv: Därför Nova kanske är mjölallergiker och då är det bra om jag inte dricker mjölk (inte allt för mycket), sen godis är inte heller bra för henne om det kanske är därför hon har utslag på kindorna. Så det så. Tråkigt, men det är bara att hoppas att det inte är något som är problem utan att hon bara har utslag för ingenting. förstår du!

2009-08-18 @ 08:58:55
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0