09-08-08 Populärt datum....


...att gifta sig på sägs det!Hade inget bröllop inbokat idag ja.. Däremot hade nån j*vla idiot beställt 45 st Grand Prix rosor tills idag och dom kostar mellan 40- 50:- st varierar lite, men så KOMMER HAN INTE!! skulle hämta dom mellan 12-13 och jag hade öppet till 16 idag.. Det var ju RIMBODAGEN idag =) är så arg, KALLAS BEDRÄGERI!!
nu om folk beställer så mycke får dom betala handpennig innan så är de bara!! Ska fortsätta ringa honom, för han har inte mobilen på heller!!!!!!
Ja, jag har ju som sagt jobbat idag mellan 9.30 till 16.
Meya har myst med sin pappa HELA dan och de har gått hur bra som helst och pappa J är tok nöjd.. Dom tog en sväng till Täbycentrum och shoppade =)



Kolla in gladfisen i vagnen på Täby =)
 NÖJD... =)
   Åh mammas tjej, TOOOK SÖT!

Nu ligger Meya och sover, tar en powernap =) och pappa J försöker fixa bilen och jag sitter här..
Ska upp och handla matsäck för imorgon.. Saltkråkan here we come =)


Yiippieee!! Johan kom nyss in och sa att han fixat problemet på vår icke familjevänliga Ford Puman.. Nu slipper man få nackskador av att den hoppar fram när man åker i den =) Niiiiice! Äntligen!

Bye bye! ♥




Haha polisen kom ner till min mamma och Janne idag.. =) campinggästerna och dom på badplatsen blev tydligen "skrämda" hahaha.. Janne och Rikard höll på att spänga bort en sten för att kunna bygga trappan till altanen, de va inte direkt dynamit dom höll på med :) Polisen bad mamma o Janne om ursäkt för att dom stört dom.. SÄÅGER BARA J*A BADJÄVLAR

Klart slut för mig idag!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad hade ni för babyskydd?

2009-08-09 @ 13:19:37
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Fin och intressant blogg! kolla gärna in min och säg vad du tycker =)

2009-08-09 @ 13:37:15
URL: http://elodia.blogg.se/
Postat av: Therese

Dagarna lär ju knapast bli trista med det där charmtrollet ^^

2009-08-09 @ 19:32:48
URL: http://bebisrelaterat.blogg.se/
Postat av: zandra

THerese:Nää inte direkthon roar oss ganska lätt..

Kim: Akta graco babyskydd hade vi, vill ni köpa?

2009-08-10 @ 21:43:00
URL: http://meyasmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0