09-08-06

Idag har jag varit och jobbat, men såklart blev kameran kvar hemma... Suck, vad gör den där.. =(
Gick bra å jobba idag iallafall, blev väl bara ca. 3 timmar men fick mycke gjort på dom timmarna.. =)
Meya fick åka med Morfar hem hon medans jag jobbade.. Myys! Tack snälla morfar.. ♥

Vet ni vad? JAG HAR BADAT IDAG, FÖRSTA DOPPET I HAVET =)
duktiga jag.. =) (klappar mig på axeln)
blev ett dopp när jag kom hem från jobbet.. =)  Vet inte hur många grader de kan ha varit men kändes rätt varmt faktiskt..
Meya ville INTE bada.. lite för kallt än för hennes smak..=)

Meya har blivit så duktig, går så enkelt å lägga henne nu på kvällarna inget grin alls som de kunde vara förut, utan hon jollrar en stund sen slocknar hon, och har nu även två nätter hoppat över natt målet.. niiice! ♥
Man känner sig så utvilad när man vaknar till på morgonen utav sig själv, (vet, jag är morgonpigg, ja vet,, vaknar vid kl. 7)
man blir samtidigt så glad också.. =) yees!
Lägger henne vid 20 tiden, har fått in bra rutiner på kvällen, första bad vid 18-19 tiden sen mysa med både pappa å mamma sen ammas hon tills hon inte vill ha mer då lägger jag henne i hennes rum och hon jollrar som sagt en stund, max tio minuter, (Sängmobilen spelar ca 10 min och hon slocknar ALLTID innan den slutar =) )
Förut var hon tvungen att ammas till sömns gick inte att lägga henne i sängen, men nu funkar de.. Är bara nöta och nöta, och man blir ju så glá den dan de funkar..

Måste också skriva att man kan nästan säga att vår stora tjej kan sitta själv nu, hon är jätte stadig och lutar hon sig lite så känner hon de nu på helt annat sätt, shit de går så fort.. =) Dom lär sig så fort, de händer något nytt för varje dag nu!Så duktiga dom små liven...
Men man vågar absolut inte lämna henne sittandes själv än, men snart så, när som helst =)

Godnatt


Kärleken till dig, Johan och till det finaste vi har är så stort!
Älskar Er över allt annat!  ♥
 

Kommentarer
Postat av: Pappa J

Gulligt av dig;) vi älskar dig me Mamma S

2009-08-06 @ 22:15:30
URL: http://Mxcordobez.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0