09-08-05

underbar dag.. =)

Imorse kom Pauline över med Jazzan, hon var barnvakt åt honom, vi var så duktiga och promenerade upp till Älmsta i värmen =)
Så skönt när man väl kom hem..  Sen myste vi ute i solen, Meya och Jazzan på liggunderlag på altanen
 
Spanar verkligen in varandra.. ♥
 så söta =)

Efter dom åkt så kom pappa J hem vi mumsade i oss god sallad.. =) sen tog vi en kvällspromenad till stranden.. Myyyys, skulle bada men ångrade mig i de sista.. =) Jag ska erkänna, jag har inte badat någe i år ÄN!!SKANDAL JU!
Meya fick doppa fötterna hon också men de var nog lite för kallt för hennes smak =)

Nu sitter vi å kollar på film på tv4+ romantisk komedi Me like


  

Bilder från kvällen på altanen =)
Glada tösen ♥

Imorgon blir det jobb igen.. =)

Nu väntar filmen =)

Kommentarer
Postat av: Ela

hihi vad söt hon är :)

2009-08-06 @ 08:35:42
URL: http://trattsvamp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt med en glad tjej! så söt!

2009-08-06 @ 22:15:45
Postat av: Therese

Förstår inte varför mitt namn lyckades försvinna..

2009-08-06 @ 22:16:41
URL: http://bebisrelaterat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0